www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!

Buffalo Technology EU B.V. bedrijfsprofiel

Logo Buffalo Technology EU B.V.
Buffalo is een wereldwijde producent van draadloze netwerk-, multimedia- en opslagoplossingen voor particulieren en mkb-ondernemingen. In Japan is het bedrijf marktleider in de markt van pc-randapparatuur. Daarnaast had het bedrijf in 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 en 2010 een dominante positie in de internationale markt van de NAS (bron: In-Stat).

De oplossingen voor dataopslag van Buffalo voldoen aan de behoeften van zowel de consument als de professionele gebruiker. NAS-oplossingen, harde schijven voor laptops en pc's, multimediaspelers, routers en wireless LAN, en een divers aanbod van USB-sticks bieden een complete, geïntegreerde digitale oplossing voor thuis en voor mkb-ondernemingen.

Het productaanbod omvat de Buffalo TeraStation NAS-oplossingen die speciaal ontworpen zijn als storageoplossingen voor het mkb. De LinkStation NAS-producten zijn meer gericht op particulieren en bieden de ideale multimediaoplossing. De LinkStation Live en Mini bieden een centrale locatie voor het eenvoudig opslaan van bestanden, foto's en muziek. De Nfiniti™-serie omvat draadloos-netwerkoplossingen met hoge prestaties voor zowel het mkb als particulieren. Dankzij de AOSS™-technologie (AirStation One-Touch Secure System) kunnen gebruikers zowel thuis als op kantoor met één druk op de knop eenvoudig beveiligde draadloze netwerken opzetten en beheren.

De sterke internationale allianties van Buffalo met bedrijven als Intel, Broadcom™, Nintendo en Microsoft hebben ervoor gezorgd dat het bedrijf een pionier is in de ontwikkeling van geavanceerde technologieën voor praktijkgerichte oplossingen voor het mkb en particulieren.

Buffalo Technology, met het hoofdkantoor in Japan, heeft kantoren in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Nederland, Duitsland, de Verenigde Staten en Taiwan.

T : +31 (0)23 554 6010
E : sales@buffalotech.co.uk
W :

Volg Buffalo Technology EU B.V. op: facebook | twitter
Laatste persberichten
Buffalo introduceert nieuwe serie routers en adapter voor optimaal en razendsnel netwerksignaal

Buffalo Technology stelt Nederlander aan als nieuwe Chief Operating Officer

Buffalo Technology introduceert TeraStation 3400: geavanceerde en betaalbare NAS-oplossing
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.com