www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2478 volgers blijven op de hoogte!

Albelli bedrijfsprofiel

Logo Albelli
albelli is onderdeel van albumprinter BV, één van de grootste foto gerelateerde producenten in Europa. Het bedrijf produceert naast fotoboeken ook fotokalenders, foto afdrukken, wenskaarten, telefoonhoesjes, agenda’s en foto’s op canvas, forex, plexiglas, aluminium en hout. albumprinter is actief in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zweden, Noorwegen, en het Verenigd Koninkrijk. albumprinter heeft een eigen productiefaciliteit in Nederland waar de productie plaatsvindt voor de gehele Europese markt.

albelli werd in september 2015 uitgeroepen als beste uit de test op het gebied van fotoboeken door de Consumentenbond. Ook werd albelli gekozen als Beste Webshop in de categorie ‘cadeau’. WUA! verkoos albelli in 2013 en 2014 tot beste aanbieder van fotoboeken en in 2015 tot beste aanbieder van foto op canvas. In 2014 nam albumprinter het Noorse fotoknudsen A.S. over. Ook werd albelli in 2014 door ABN AMRO verkozen tot Beste Webshop van Nederland. In 2013 werd albelli door Stichting Thuiswinkel Awards uitgeroepen tot meest populaire webshop in de categorie ‘Hobby en Cadeau’.

T : 0900 - 2523554
E : info@albelli.nl
W :
        contactformulier

Volg Albelli op: facebook | twitter | youtube | instagram
Laatste persberichten
11 nov 2016 Albelli introduceert nieuw online kalenderprogramma

9 mei 2016 Albelli breidt portfolio uit met foto afdrukken

4 feb 2016 Albelli introduceert smartphone app voor fotoboeken
 Albelli persberichtenarchief (40 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau