www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Bol.com bedrijfsprofiel
Logo Bol.com
In 1999 zagen we dankzij Daniel Ropers voor het eerst het virtuele daglicht. En zo was bol.com, de eerste online boekenwinkel van Nederland, geboren. Ons doel is om het onbetwiste nummer 1 winkelplatform te zijn, voor iedereen die wil kopen of verkopen in Nederland & België.

Maar we willen ook het dagelijkse leven van onze klanten makkelijker en leuker maken. Zo hebben we, in de 18 jaar dat we nu bestaan, ons winkelplatform flink uitgebreid. Sinds 2010 zijn we actief in België. En hebben we ons platform beschikbaar gesteld voor andere retailers, zodat onze klanten ‘alles’ kunnen vinden op bol.com. Daarnaast is het voor onze partners sinds 2016 mogelijk om te adverteren via bol.com.

Ons team
In die 18 jaar is er dus veel veranderd. Zo is ons aanbod gegroeid, net als het aantal klanten en partners, maar ook het bol.com team is flink groter geworden. Van een kleine en enthousiaste bende naar een groot, gepassioneerd team van meer dan 1400 medewerkers.

W :
        perspagina
nieuwsbrief

Volg Bol.com op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten
2 mrt 2018 Kobo Plus bereikt na één jaar een aanbod van ruim 200.000 titels en 125.000 lezers

5 okt 2016 Bol.com introduceert allereerste digitale speelgoedboek voor Sinterklaas

1 jun 2016 Bol.com verwelkomt Gert-Jan Janssen als nieuwe financieel directeur
 Bol.com persberichtenarchief (139 berichten)
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl