www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

InterSystems Nederland bedrijfsprofiel

Logo InterSystems Nederland
InterSystems Corporation is een van de belangrijkste software-ontwikkelaars en -innovators voor de gezondheidszorg ter wereld. Het hoofdkantoor van de onderneming staat in Cambridge, Massachusetts (VS); de onderneming heeft vestigingen in 23 landen. InterSystems brengt innovatieve producten op de markt, die applicatiebouwers in staat stellen hoogwaardige bedrijfssoftware-oplossingen snel te ontwikkelen en in gebruik te nemen.

InterSystems Ensemble® is een breed, naadloos platform voor snelle integratie, ontwikkeling en verrijking van bestaande en nieuwe applicaties en de verbindingen daartussen.

InterSystems CACHÉ® is een zeer krachtige object-database, waarmee zich snellere en beter schaalbare applicaties laten maken.

InterSystems DeepSee™ is software die het mogelijk maakt ‘business intelligence’ real-time op te nemen in transactionele systemen, zodat betere operationele beslissingen zijn te nemen.

+31-(0)30-7991013
+31-(0)30-7991111
BNLMarketingInfo@intersystems.com

Volg InterSystems Nederland via: twitter | youtube