www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

Strategy Partners bedrijfsprofiel

Logo Strategy Partners
Strategy Partners is een innovatieve analyseorganisatie met research- en adviesactiviteiten in specifieke ECM- en BPM-segmenten van de IT-markt. Zij levert resultaatgedreven, pragmatische en direct uitvoerbare adviezen die organisaties helpen oplossingen of systemen te verkrijgen en effectief in gebruik te nemen. De onderzoek- en adviesdiensten ondersteunen tevens bedrijven die betrokken zijn bij mergers/acquisities en strategische allianties. Voor IT-leveranciers, systeemintegrators en diensten-leveranciers worden cruciale “go-to-market”-strategieën, actuele marktkwalificatie en -segmentatie en gedetailleerde analyse en informatie geleverd om de markten in Europa te bedienen en te benutten.

T : +31 (0)343.514.882
F : +31 (0)343.513.177
E : contact@strategy-partners.nl
W :
contactformulier
perspagina

Volg Strategy Partners op: twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
6 feb 2018 EIM-campus en UnitedXperts slaan handen ineen

9 mei 2017 Positieve groei verwacht in 2017 – Verwachte resultaten 2016 niet gerealiseerd

17 feb 2017 Digitt/Bouwinvest, Inventive Designers/Mensura, Impress/Achmea en ETTU/Feenstra winnaars DCM Awards
Bedrijfslocatie