www.LVTPR.comContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!

Heutink ICT bedrijfsprofiel

Logo Heutink ICT
Heutink ICT, marktleider in het Primair Onderwijs, combineert onderwijskundige kennis met technische expertise. Op basis daarvan biedt het bedrijf een zeer breed assortiment aan gerichte ICT-oplossingen en -toepassingen. Zo maken ruim 1500 basisscholen gebruik van deklas.nu, een unieke netwerkoplossing die helpt de kwaliteit van het (digitale) onderwijs naar een hoger plan te brengen. Bovendien is Heutink ICT de grootste speler op de Nederlandse markt als het gaat om digitale schoolborden. Heutink ICT helpt tevens het Voortgezet Onderwijs met het ontwerp, de aanleg en het onderhoud van complexe ICT-infrastructuren. Om te ondersteunen bij de daadwerkelijke inzet van ICT in het onderwijs heeft Heutink ICT diverse communicatieplatformen en educatieve content ontwikkeld. Bovendien staat een uitgebreide consultancyafdeling klaar om scholen te voorzien van de nodige trainingen en adviesdiensten.

T : 074 240 46 06
F : 074 240 46 10
E : info@heutink-ict.nl
W :

Volg Heutink ICT op: linkedin | youtube
Laatste persberichten
Groot Rotterdams schoolbestuur RVKO kiest voor Heutink ICT

Heutink ICT biedt online logopedie met TinyEYE

Heutink ICT’s digitale schoolbord voor kleuters groot succes
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl