www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
myBrand bedrijfsprofiel
Logo myBrand
myBrand onderdeel van Conclusion biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. myBrand is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP-dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. De leidende kernwaarden zijn langetermijnrelaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle bedrijfsprocessen bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. Het bedrijf bestaat 14 jaar en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Apeldoorn, Nieuwegein en Amstelveen. Er werken meer dan 300 mensen.

T : 0162 571535
F : 0162 571538
E : info@mybrand.nl
W :

Volg myBrand op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
17 okt 2019 Heijmans uitvoerders werken 25% efficiënter dankzij nieuwe projectmanagementtool

10 sep 2019 myBrand ziet omzet eerste helft 2019 met ruim 50 procent stijgen

17 jul 2019 Michiel Hollander start als projectmanager bij myBrand
 myBrand persberichtenarchief (81 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com