www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
Medius bedrijfsprofiel

Medius is een toonaangevende leverancier van cloud oplossingen voor het automatiseren van de verwerking van inkomende facturen. De oplossing MediusFlow automatiseren en vereenvoudigen het volledige crediteurenproces, waardoor een ongekend niveau van werkelijk contactloze factuurverwerking, verkorte doorlooptijden, meer controle en verbeterde zichtbaarheid van financiële meetwaarden mogelijk wordt. Het bedrijf heeft meer dan 2.500 klanten wereldwijd, waaronder Marc Jacobs, Toyota, Elekta, Prenatal en Intersport, die jaarlijks meer dan 52 miljoen facturen verwerken.

Medius is opgericht in 2001 en is eigendom van de wereldwijde beleggingsfirma Marlin Equity Partners. Het bedrijf heeft meer dan 220 medewerkers die werken vanuit kantoren in Zweden (HQ), de Verenigde Staten, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen.

T : +31 73 204 80 80
E : info@medius-group.com
W :

Volg Medius op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten

Medius persberichtenarchief (14 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureau