www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

Medius bedrijfsprofiel

Medius is een toonaangevende wereldwijde leverancier van cloudgebaseerde oplossingen voor spend management. Onze modulaire suite voor spend management omvat oplossingen voor strategische sourcing, contractbeheer, inkoop, automatisering van crediteuren en leveranciersbeheer, evenals tools voor gegevensinzicht die zorgen voor controle, naleving en kostenbesparingen gedurende het gehele source-to-pay-proces. Dankzij een eenvoudige cloudimplementatie, een intuïtieve gebruikersinterface en ingebouwde best practices, ervaren onze klanten vanaf het begin tastbare besparingen en behalen ze ROI-succes op de lange termijn. Met Medius worden uitgaven eenvoudig beheerd. Medius, opgericht in 2001, is eigendom van de wereldwijde investeringsmaatschappij Marlin Equity Partners. In 2019 nam Medius Wax Digital over om toonaangevend leider te worden voor de totale spend management suite. De groep heeft meer dan 350 medewerkers en vestigingen in Zweden (HQ), de Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen.

info@medius-group.com

Volg Medius via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Heinen & Hopman kiest Medius voor geautomatiseerde factuurverwerking