www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
#Herken zakelijke websitebezoekersINFLUX PR

2513 volgers @ICTberichten

Medius bedrijfsprofiel

Medius is een toonaangevende wereldwijde leverancier van cloudgebaseerde oplossingen voor uitgavenbeheer, die organisaties vooruithelpt door de beste procesefficiëntie, kostenbesparing en financiële controle mogelijk te maken. Bijna 4.000 klanten en 500.000 unieke gebruikers wereldwijd zetten de oplossingen van Medius in, wat zich vertaalt in een totale transactiewaarde van meer dan $160 miljard per jaar. Medius werd opgericht in 2001 en verwierf in 2019 Wax Digital, aanbieder van inkoopoplossingen. Het bedrijf heeft meer dan 400 medewerkers in dienst en kantoren in Zweden, de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen.

info@medius-group.com

KvK

Volg Medius ook via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten