www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

ON2IT bedrijfsprofiel

Logo ON2IT
ON2IT verzorgt wereldwijd Managed Detectie en Response (MDR) services. ON2IT combineert zorgvuldig samengestelde technologische cybersecurity oplossingen met een team security analisten dat real time reageert op ontwrichtende security events. De ON2IT Zero Trust SOC analisten onderzoeken en reageren op bekende en onbekende bedreigingen waardoor ze een effectieve uitbreiding vormen van uw eigen SOC- team.

ON2IT helpt al ruim 10 jaar haar (inter-)nationale klanten aantoonbaar compliant te zijn aan richtlijnen, zoals de GDPR en biedt maximale zekerheid dat bedrijfsactiviteiten van de klant niet worden beschadigd. Klanten hebben direct toegang tot ON2IT security experts zonder zelf de uitdaging aan te hoeven gaan om gekwalificeerde security professionals te moeten aannemen en te behouden.

info@on2it.net

KvK

Volg ON2IT via: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten