www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Bitbrains IT Services bedrijfsprofiel

Logo Bitbrains IT Services
Bitbrains ontwerpt, bouwt en ondersteunt vooruitstrevende cloud computing-oplossingen voor bedrijven met hoge eisen aan hun complexe en bedrijfskritische IT-toepassingen. Het merk heeft veel expertise opgebouwd op het gebied van High-Performance Computing. Deze technologie speelt een steeds belangrijker rol bij het analyseren en verwerken van grote hoeveelheden data.

Bitbrains is sinds 1 januari 2014 gefuseerd met ASP4all.

ASP4all en Bitbrains zijn beide ISO27001-gecertificeerd (code voor informatiebeveiliging). ASP4all bezit een SOC1 - ISAE3402 type II-verklaring. Bitbrains is in het bezit van de SOC2 ISAE3000-verklaring. Dit is het bewijs voor klanten en auditors dat de serviceprovider uitbestede processen volledig beheerst.

Klanten van ASP4all en Bitbrains zijn onder meer de rijksoverheid, gemeenten, TNO, Trans Link Systems (OV-chipkaart), ING, Rabobank, Ahold, Aegon, ICS Cards en DBC Onderhoud.

+31(0)20-760-3300
+31(0)20-405-0388
info@bitbrains.nl

Volg Bitbrains IT Services via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Bitbrains IT Services verkrijgt een SOC2 verklaring

IT Architect Arno Schots treedt in dienst bij Bitbrains IT Services

Zijn verzekeraars klaar voor Solvency II?
Bedrijfslocatie