www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
IntraData BV bedrijfsprofiel
Logo IntraData BV
IntraData BV is onderdeel van de Solipsisgroep en brengt sinds 1996 zijn documentmanagementoplossing IntraOffice op de markt. IntraData is een van de grondleggers van de oplossing voor gedigitaliseerd archiefbeheer met ondersteuning voor bulk computeroutput. IntraOffice wordt dage­lijks door meer dan 45.000 bedrijven gebruikt, die maandelijks meer dan 51 miljoen documenten verwerken. IntraOffice is in zeven landen operationeel en in zeven talen beschikbaar, zowel in licentievorm als in SaaS-dienst.

IntraData is onderdeel van de Solipsisgroep, waartoe ook Solipsis, Holland House en Solipsis Managed Services behoren. Voor meer informatie: zie www.intradata.nl, www.solipsis.nl, www.hollandhouse.com en www.solipsismanagedservices.nl.

T : +31 20 316 02 50
F : +31 418 57 61 11
E : info@intradata.nl
W :

Volg IntraData BV op: twitter
Laatste persberichten
3 jun 2019 Detamo professionaliseert uitzendproces met digitale ondertekendienst Krabbl van IntraData

5 jun 2018 IntraData introduceert Krabbl-portal

14 feb 2017 IntraData BV neemt softwareproducten van Ntree Office over