www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

HAI bedrijfsprofiel

Logo HAI
HAI (www.hai.nl) is de eigenaar van de HAI*QPM Cloud software, die wereldwijd beschikbaar is vanuit de Fujitsu Cloud en lokaal wordt ondersteund in meer dan 20 landen over de hele wereld. HAI*QPM is een Enterprise Manufacturing Intelligence (EMI) systeem voor de semi-proces industrie. Bedrijven als Pepsico, A-ware, Yakult, IFF, Cosun, Orkla Foods, Elopak, Intertaste en Heinz gebruiken HAI*QPM om hun fabrieks- en kwaliteitsinformatie te ontsluiten en processen te verbeteren. De beschikbaarheid van de software vanuit de Cloud maakt een eenvoudige en snelle implementatie mogelijk.

HAI*QPM is ontwikkeld op het SAP NetWeaver platform (en door SAP gecertificeerd). Naar keuze kan HAI*QPM ingezet worden als onderdeel van SAP MII, of zelfstandig draaien.

+31(0)78 613 56 66
info@hai.nl

contactformulier
Laatste persberichten