www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Morphis BV bedrijfsprofiel

Logo Morphis BV
Morphis ontwikkelt Customer Process Management en workflow software. Dat doen we onder de naam ProcessRunner. ProcessRunner heeft een duidelijke focus: tegemoetkomen aan de behoefte van organisaties om de kwaliteit en efficiëntie van hun processen te verhogen.

Maar ProcessRunner biedt meer. De applicatie zorgt in organisaties voor een structuur waarbinnen medewerkers zelfstandig kunnen opereren. Doordat helder is wie wat wanneer doet, ontstaat individuele vrijheid. En dat is belangrijk in een tijd waarin de behoefte aan flexibel werken alleen maar toeneemt.

Morphis is opgericht in 2005 en bestaat uit een team van professionals met een open en op innovatie gerichte mentaliteit. Een team ook dat naast werkplezier vooral gaat voor toegevoegde waarde voor onze klanten.

Bert Haenen
info@morphis.net

contactformulier
   perspagina