www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

Schneider Electric bedrijfsprofiel

Logo Schneider Electric
Schneider Electric leidt de digitale transformatie van energiemanagement en automatisering in huizen, gebouwen, datacenters, infrastructuur en industrieën. Met aanwezigheid in meer dan honderd landen, is Schneider de onbetwiste leider in energiemanagement (medium voltage, low voltage en secure power) en automatiseringssystemen. We leveren geïntegreerde efficiënte oplossingen waarbij we energie, automatisering en software combineren.

In ons wereldwijde ecosysteem, werken we samen met het grootste partner-, integrator- en ontwikkelaarsnetwerk op ons open platform om real-time controle en operationele efficiëntie te realiseren.

We geloven dat onze mensen en partners Schneider tot een succesvolle organisatie maken. Met onze inzet op het gebied van innovatie, diversiteit en duurzaamheid, zorgen wij dat ‘Life is On’; voor iedereen, overal en op ieder moment.

+31(0)23 5 124 124

Volg Schneider Electric via: facebook | twitter | linkedin | youtube