www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Experian bedrijfsprofiel

Logo Experian
Experian is een toonaangevende, wereldwijde informatiedienstverlener. Wij helpen consumenten en onze klanten op beslissende momenten in hun leven – bijvoorbeeld bij het aanschaffen van een huis of auto, het kiezen van een studie voor de kinderen of het uitbreiden van de klantenkring – bij het op de juiste manieren beheren van hun data. Wij helpen consumenten bij de controle over en toegang tot financiële diensten, bedrijven bij het nemen van slimmere beslissingen en groei, en kredietverstrekkers bij het voorkomen van identiteitsfraude en -misbruik.

We bieden werk aan meer dan 16.500 mensen in 39 landen en investeren dagelijks in nieuwe technologieën, talentvolle mensen en innovatie om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij hebben een notering aan London Stock Exchange (EXPN) en zijn opgenomen in de FTSE 100 Index.

070 - 440 4000

KvK

Volg Experian via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten