www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten

Xperit Solutions B.V. bedrijfsprofiel

Logo Xperit Solutions B.V.
Organisaties helpen om grip te krijgen op hun kritische bedrijfsprocessen. Dat is onze ambitieuze missie. U wilt in één oogopslag kunnen zien hoe uw business er voor staat. Gegevens over klanten, producten, leveranciers, levertijden, omzet, voorraden en financiën. Wij leveren de bedrijfssoftware en helpen organisaties om de software ook op de juiste wijze te gebruiken. Wij denken mee over optimalisatie in software én processen en zijn sterk in operationele nazorg. Zo maken we uw bedrijfsgegevens inzichtelijk.

Dat doen we met Microsoft Dynamics 365 Business Central, de opvolger van Microsoft Dynamics NAV ERP-software. Dat is wat we doen. Maar wie zijn we? De drie belangrijkste letters uit het alfabet zijn voor ons de E, de R en de P. Dat staat voor Enthousiast, Resultaatgericht en Professioneel. Onze consultants hebben naast een flinke dosis kennis namelijk ook een gezond arbeidsethos in huis. We denken mee, we doen het samen. Wilt u plezierig zakendoen? Dat gaat bij ons helemaal lukken.

+31(0)342 70 10 40
info@xperit.nl

contactformulier
   nieuwsbrief

KvK

Volg Xperit Solutions B.V. ook via: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Xperit onderdeel van AXELIO, een nieuwe groep Microsoft-partners

Visie op ERP - Snel, goedkoop en goed. De juiste ERP-project doelen?

WAM Denim: RFID en Business Central ondersteunen een ambitieuze groeistrategie
Bedrijfslocatie