www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
Koning & Hartman bedrijfsprofiel
Logo Koning & Hartman
Met ruim 800 medewerkers is Koning & Hartman een uniek technologiebedrijf voor de telecom, industrie en infrastructuur. We zijn actief in openbaar vervoer, water, energie, overheid, maakindustrie (OEM), voedingsmiddelenindustrie, farmacie, openbare orde & veiligheid en financiële dienstverlening. We adviseren, ontwerpen, leveren, implementeren, onderhouden en beheren. Koning & Hartman werkt samen met vooraanstaande partners zoals Mitsubishi, Microsoft, Panasonic, Intel, Huawei, Kenwood, Alcatel-Lucent, Motorola, Nexcom, Mean Well en IPC, en levert technische oplossingen aan meer dan 3500 klanten in de BENELUX. In 2013, 2014 en in 2015 is Koning & Hartman uitgeroepen tot Top Employer. Tevens heeft het bedrijf voor haar MVO activiteiten een FIRA Zilver certificering behaald. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam, de overige kantoren in Delft, Veenendaal, Geldermalsen en Vilvoorde (België).

T : +31 (0)20 587 76 00
F : +31 (0)20 587 76 05
E : info@koningenhartman.com
W :

Volg Koning & Hartman op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
3 sep 2019 Nieuw: zeer precieze thru-beam type displacement sensor van Panasonic

13 aug 2019 Koning & Hartman en SEE Telecom ontwikkelen betrouwbare repeater voor C2000-netwerk

8 apr 2019 KONING & HARTMAN SLUIT PARTNERSHIP MET SOFT ROBOTICS
Bedrijfslocatie