www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
Interoute bedrijfsprofiel
Logo Interoute
Interoute is eigenaar en operator van een van Europa's grootste netwerken en een wereldwijd cloud services platform, dat 15 datacentra, 17 Virtual Data Centres, 51 colocatiecentra en nog eens 206 aangesloten partner datacentra door geheel Europa omvat. Het full-service Unified ICT-platform van Interoute bedient grootzakelijke klanten en multinationals, alle grote Europese telecomaanbieders, overheden en universiteiten. De Unified ICT-strategie van het bedrijf is bij uitstek geschikt voor organisaties die zoeken naar een schaalbaar en veilig platform zonder beperkingen, wat de basis vormt voor hun voor hun spraak-, video-, computing- en datadiensten. Interoute heeft kantoren op het gehele Europese vasteland en in de VS, en is eigenaar en operator van 24 stedelijke netwerkringen in de belangrijke Europese zakencentra.

T : +31 20 4546700
F : +31 20 4546885
E : info@interoute.nl
W :

Volg Interoute op: twitter
Laatste persberichten
 Interoute persberichtenarchief (208 berichten)
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl