www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Visma | Raet bedrijfsprofiel

Logo Visma | Raet
Visma | Raet is marktleider in cloudoplossingen en daaraan gerelateerde services, met name op het gebied van HR-processen en salarisverwerking. Met onze grote expertise, maar vooral ook met veel plezier bieden wij organisaties HR software en HR services aan, die de betreffende HR-afdeling meer en meer moet ontzorgen. Eigenlijk draait onze missie om het geluk van medewerkers, want hoe gemakkelijker bepaalde werkzaamheden worden, hoe blijer elke medewerker wordt. Daar helpen wij met veel passie aan mee. Persoonlijke benadering staat daarin voorop, per organisatie bekijken wij de wensen en behoeften. Visma | Raet is onderdeel van het Noorse Visma AS, marktleider in Scandinavië en behoort tot de top 10 van Europese business-softwarehuizen. De Visma-groep heeft meer dan 1,2 miljoen klanten, 11.000 medewerkers en een jaaromzet van 1.793 miljoen euro (EBITDA 439 miljoen euro) in 2020.

Volg Visma | Raet via: twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
Visma | Raet berekent effect verkiezingsprogramma’s partijen op huidige minimumloon Nederlander

Twee derde van (thuis)werkend Nederland staat weer te popelen om naar kantoor te gaan