www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

Visma | Raet bedrijfsprofiel

Logo Visma | Raet
Visma | Raet is marktleider in cloudoplossingen en daaraan gerelateerde services, met name op het gebied van HR-processen en salarisverwerking. Met onze grote expertise, maar vooral ook met veel plezier bieden wij organisaties HR software en HR services aan, die de betreffende HR-afdeling meer en meer moet ontzorgen. Eigenlijk draait onze missie om het geluk van medewerkers, want hoe gemakkelijker bepaalde werkzaamheden worden, hoe blijer elke medewerker wordt. Daar helpen wij met veel passie aan mee. Persoonlijke benadering staat daarin voorop, per organisatie bekijken wij de wensen en behoeften. Visma | Raet is onderdeel van het Noorse Visma AS, marktleider in Scandinavië en behoort tot de top 10 van Europese business-softwarehuizen. De Visma-groep heeft meer dan 1,2 miljoen klanten, 11.000 medewerkers en een jaaromzet van 1.793 miljoen euro (EBITDA 439 miljoen euro) in 2020.

Volg Visma | Raet via: twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
1 op 5 organisaties gestopt met vaste reiskostenvergoeding

Ruim twintig procent van werkend Nederland voelt druk om buiten werktijd bereikbaar te zijn