www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2477 volgers blijven op de hoogte!
Visma | Raet bedrijfsprofiel
Logo Visma | Raet
Visma | Raet is marktleider in HR-cloudoplossingen en daaraan gerelateerde services. HR en salarisverwerking staan bij Visma | Raet centraal en met haar software helpt zij klanten om de juiste persoon op het juiste moment op de juiste plek te zetten. Met het geïntegreerde platform biedt Visma | Raet samen met haar strategische partners analytics en gebruikersbeheer en ondersteunt hiermee de waardeketen van haar klanten. Het platform ondersteunt verschillende modules die organisaties nodig hebben ter ondersteuning van bijvoorbeeld hun boekhouding, groothandels- en projectadministratie, urenregistratie, accountancy, crm, HR & salarisverwerking en ledenadministratie. Gebruikers hebben de mogelijkheid op ieder gewenst moment vanuit het Visma | Raet-platform toegang te krijgen tot de gewenste applicaties.

Visma | Raet is onderdeel van het Noorse Visma AS, marktleider in Scandinavië en behorend tot de top 10 van Europese business softwarehuizen. Visma AS heeft in totaal 800.000 klanten en 8.500 medewerkers.

T : 033 45 06 506
F : 033 45 06 507
W :

Volg Visma | Raet op: twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
27 sep 2019 Tevredenheid over salaris bij Nederlanders gedaald na presentatie plannen op Prinsjesdag

18 sep 2019 Nederlander met modaal inkomen ziet nettosalaris met bijna 50 euro stijgen

12 sep 2019 72 procent Nederlanders vindt Prinsjesdag waardevolle traditie
Bedrijfslocatie