Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
Visma | Raet bedrijfsprofiel

Visma | Raet is marktleider in HR-cloudoplossingen en daaraan gerelateerde services. HR en salarisverwerking staan bij Visma | Raet centraal en met haar software helpt zij klanten om de juiste persoon op het juiste moment op de juiste plek te zetten. Met het geïntegreerde platform biedt Visma | Raet samen met haar strategische partners analytics en gebruikersbeheer en ondersteunt hiermee de waardeketen van haar klanten. Het platform ondersteunt verschillende modules die organisaties nodig hebben ter ondersteuning van bijvoorbeeld hun boekhouding, groothandels- en projectadministratie, urenregistratie, accountancy, crm, HR & salarisverwerking en ledenadministratie. Gebruikers hebben de mogelijkheid op ieder gewenst moment vanuit het Visma | Raet-platform toegang te krijgen tot de gewenste applicaties.

Visma | Raet is onderdeel van het Noorse Visma AS, marktleider in Scandinavië en behorend tot de top 10 van Europese business softwarehuizen. Visma AS heeft in totaal 800.000 klanten en 8.500 medewerkers.

T : 033 45 06 506
F : 033 45 06 507