Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

BusinessForensics B.V. bedrijfsprofiel

Logo BusinessForensics B.V.
BusinessForensics biedt unieke oplossingen ter voorkoming van financiële- en reputatieschade als gevolg van frauduleuze transacties, onvoorziene bedrijfsrisico’s en uitval van systemen. Organisaties kunnen met de software, fraude en risico’s in beeld brengen en bestrijden. BusinessForensics brengt inzicht door op een unieke manier informatie van organisaties, mensen, assests, transacties, events en bedrijfsprocessen te relateren in één omvattend systeem.

BusinessForensics maakt gebruik van productiesystemen van organisaties zonder op de operationele processen en data in te grijpen. Ook externe databronnen kunnen eenvoudig worden geïntegreerd.

De kosten van fraude, maatregelen voor compliancy en risk mangement groeien de afgelopen jaren explosief. Zo becijferde de National Fraud Authority (NFA) in 2010 de kosten van Fraude in de UK op 36 miljard euro.
BusinessForensics onderscheidt zich door haar flexibele en generieke architectuur waardoor implementaties sneller verlopen en ook toekomstige wijzigingen eenvoudig worden ondersteund.

Daarnaast zijn de oplossingen gebouwd op basis van de allernieuwste technologische inzichten ten aanzien van performance, user interface en veiligheid. Uitgangspunt is het detecteren van mogelijke afwijkingen nog voordat transacties zijn afgerond.

Aan BusinessForensics ligt meer dan 15 jaar ervaring in fraude-, risk- en compliance management systemen ten grondslag.

+31 (0) 88 - 444 08 97
+31 (0) 30 - 630 39 25
info@businessforensics.nl

Volg BusinessForensics B.V. via: twitter | linkedin