Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!

NetDialog International B.V. bedrijfsprofiel

Logo NetDialog International B.V.
NetDialog is een Nederlandse service provider op het gebied van Network Performance Monitoring and Diagnostics (NPMD) en Application Performance Monitoring (APM). De ontwikkelingen in deze technologieën worden nauwlettend gevolgd door onderzoeksbureaus zoals Forrester, Gartner en IDC.

NetDialog ondersteunt organisaties door hun applicatielandschap in kaart te brengen en inzicht te geven in de impact van applicaties op de IT infrastructuur en hoe applicaties daarin presteren. Met haar kennis en ervaring op deze gebieden heeft NetDialog al veel organisaties in staat gesteld om tegen lagere kosten interne en externe klanten beter te ondersteunen.

NetDialog levert wereldwijd haar eigen Network Performance Monitoring and Diagnostics (NPMD) en Application Transaction Monitoring (ATM) softwareproducten en diensten aan (middel)grote bedrijven en overheidsinstellingen. Dit doet zij door samenwerkingsverbanden aan te gaan met partners (managing consultants, managed service providers, system integrators en technologiebedrijven). In Nederland levert NetDialog daarnaast diensten op het gebied van Application Performance Management (APM). Met APM kunnen klanten hun applicatiebeschikbaarheid en -performance optimaliseren tegen zeer gunstige kosten, gedurende de gehele applicatie life cycle (ontwikkeling, test en productie), door Applicatieketens (ketenmonitoring) en door de hele IT infrastructuur (client, netwerk, server). NetDialog ontzorgt haar klanten door ‘partner in performance’ te zijn, vanaf de ontwerpfase tot en met de onderhoudsfase. Zo wordt het voor de klanten mogelijkheid om zich volledig op hun kernactiviteiten te richten.

T : +31 (0)88 - 018 1100
E : info@netdialog-int.com
W :
        contactformulier
bedrijfsvideo's

Volg NetDialog International B.V. op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Hoe behoud u inzicht in Quality of Service bij uw Service Provider?

Gratis tot in de applicatiecode monitoren!

“Wie blokkeert uw Wide Area Network (WAN)?”
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau