www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl

Solvinity bedrijfsprofiel

Logo Solvinity
Solvinity levert Secure Managed IT Services in de public, private en hybrid cloud voor organisaties met hoge beveiligingseisen. De diensten van Solvinity bestaan onder meer uit innovatieve cloud solutions, outsourcing, managed hosting en werkplekoplossingen zoals Lango Workspace. Voor organisaties die zelf software ontwikkelen biedt Solvinity oplossingen zoals Integrated Delivery en ‘Stretched’ DevOps. De organisatie onderscheidt zich met zeer hoge standaarden voor cybersecurity en certificeringen volgens nationale en internationale normen als ISO 27001, ISO 14001, ISO 9001, SOC 1, SOC 2 en NEN 7510. Solvinity levert diensten aan onder andere de (rijks-)overheid, waaronder het ministerie van Justitie en Veiligheid, gemeenten en toonaangevende organisaties in de financiële en zakelijke dienstverlening, waaronder Trans Link Systems (OV-chipkaart), TNO, ING Bank, Ahold en ONVZ. Solvinity heeft ruim 250 medewerkers, verspreid over vier vestigingen in Amsterdam, Assen, Amersfoort en Den Bosch. In 2019 haalde het bedrijf een jaaromzet van 47,8 miljoen euro. Kijk voor meer informatie op www.solvinity.com, of volg Solvinity op Twitter en LinkedIn.

Volkert Deen
solvinity@yellow-communications.com