Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!

Pink Elephant Nederland bedrijfsprofiel

Logo Pink Elephant Nederland
Pink Elephant is Cloud Services Integrator. Wij ondersteunen onze klanten met de dagelijkse -zo essentiële- IT, en faciliteren tegelijkertijd een transformatie naar de cloud. Zo krijgen onze klanten een digitale werkomgeving waarmee de gebruikers in staat zijn goed resultaat te leveren. Dat is immers ook onze standaard, al sinds het begin in 1980: net dat stapje extra – Expect more. Expect Pink.

Met een breed dienstenportfolio opereren we internationaal, vanuit een ecosysteem met hoogwaardige partners. Een Pinker zal desalniettemin altijd op een persoonlijke en betrokken manier zijn kennis en kunde voor de klant inzetten. Van oudsher genieten wij autoriteit in market leading standards en best practices als ITIL en PRINCE 2: PinkVerify™.

We werken met 350 professionals in vier disciplines: Outsourcing Services, Professional Services, Education en Business Intelligence. Pink Elephant is gevestigd in Nederland, Groot-Brittannië en Zuid-Afrika.

T : +31(0)88 235 66 55
E : info@pinkelephant.nl
W :

Volg Pink Elephant Nederland op: facebook | linkedin
Laatste persberichten
11 dec 2019 Pepperminds kiest Pink Elephant als ICT-partner

21 jan 2016 Hessing Supervers sluit vijfjarig outsourcingcontract met Pink Elephant

3 nov 2015 Pink benoemt Marcel Schipper tot Manager Outsourcing Services
Bedrijfslocatie