www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
ETTU bedrijfsprofiel
Logo ETTU
ETTU helpt organisaties bij de digitale transformatie en journey to the Cloud door de inzet van Microsoft Azure, Office 365 en .NET. Samen met onze klanten transformeren wij Microsoft technologie in zakelijk voordeel. Hierbij profiteren organisaties van meer dan 10 jaar Microsoft ervaring en o.a. ons Cloud Productivity partnership met Microsoft.

Organisaties die opzoek zijn naar een partij die verantwoordelijkheid draagt voor projecten zijn bij ons aan het juiste adres. We vinden een project pas succesvol als gebruikers met de oplossing kunnen, willen en gaan werken. Waar nodig zetten we bewezen kant-en-klare oplossingen in die voor versnelling zorgen. We gaan graag in gesprek met organisaties die dit ook belangrijk vinden en meer willen weten over onze projectaanpak, technische kennis of changemanagement programma's. Zo helpen we onze klanten met de digitale transformatie en journey to the Cloud.

Chantal van Velzen
T : +31(0)182- 68 60 00
E : info@ettu.nl
W :

Volg ETTU op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
2 okt 2018 ETTU & Debble lanceren Zorg Portaal

10 jul 2018 Jumbo, Friday Out Of The Box en ETTU genomineerd voor de Computable Awards 2018

29 jun 2018 ETTU lanceert met Digitaal Vitaal unieke adoptieaanpak voor Office 365
 ETTU persberichtenarchief (56 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl