Contentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

PinkRoccade Local Government bedrijfsprofiel

Logo PinkRoccade Local Government
Al meer dan dertig jaar ondersteunt PinkRoccade Local Government met een uitgebreid portfolio van oplossingen en diensten op het gebied van advies en infrastructuur de lokale overheid bij de uitvoering van haar wettelijke taken en bij de optimalisering van haar bedrijfsvoering. PinkRoccade Local Government vertaalt zijn uitgebreide kennis en expertise voortdurend in nieuwe bedrijfssoftwareproducten en diensten. Het zijn innovatieve producten die zich in de praktijk hebben bewezen. Zo biedt PinkRoccade Local Government op basis van zijn unieke competenties de lokale overheid de continuïteit, betrouwbaarheid en zekerheid die zij zoekt. PinkRoccade Local Government is onderdeel van Total Specific Solutions (TSS). TSS is met ruim 1.800 medewerkers en dertien vestigingen een van de grootste niet-beursgenoteerde IT-ondernemingen van Nederland.

info@pinkroccadelocalgovernment.nl

contactformulier
   perspagina

Volg PinkRoccade Local Government via: twitter | linkedin | blog