www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

EPS-Presentation bedrijfsprofiel

Logo EPS-Presentation
EPS Presentation helpt organisaties zicht uitstekend te organiseren en presenteren. Dit hebben wij in de loop der jaren al binnen vele sectoren mogen bewijzen. Des ondanks willen wij toch graag kennis met u maken. Lees hier meer over ons;

Wie is EPS-Presentation ?
We zijn een bedrijf met zeven ervaren en enthousiaste medewerkers. We zijn practisch, doelgericht en sociaal gedreven. We denken in mogelijkheden en oplossingen en zijn er voor u.

Wat doet EPS-Presentation?
EPS helpt sinds 1997 bedrijven zich uitermate goed te organiseren en presenteren. Dit doen we door het werken met hoogwaardige kwaliteit en flexibele systemen. Uiteraard adviseren we iedere klant over de voor hem of haar beste presentatiewijze.

De filosofie van EPS-Presentation
Wij zijn een innovatieve en oplossingsgerichte organisatie. Als uw oplossing niet bestaat, maken wij deze voor u.

Werkwijze van EPS-Presentation
Samen inventariseren wij voor u de mogelijkheden en selecteren hierbij de oplossingen. Uiteraard monteren wij onze eigen oplossingen en ook voor service & onderhoud bent u bij ons aan het juiste adres.

Tevreden klanten van EPS-Presentation
Uiteraard hebben onze producten en oplossingen zich in de loop der jaren in verschillende sectoren bewezen. Dit is ook de reden waarom onze tevreden klantenkring blijft groeien. Onze klantenkring bestaat onder meer uit toonaangevende organisaties binnen het onderwijs, overheidsinstellingen, ministeries en bedrijven uit de industrie en dienstverlening.

Laatste persberichten
Open huis bij EPS (European Presentation Systems) afgestemd op de zakelijke markt.
Bedrijfslocatie