www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

SAIT bedrijfsprofiel

Logo SAIT
SAIT nv is een internationale en onafhankelijke “ICT- en Communicatiesystemen”-integrator. Ontstaan in 1913 en gevestigd in België (Zellik), Frankrijk (Florange) en Nederland (Almere), telt 130 medewerkers en realiseert een omzet van meer dan €25M. Zij leveren geïntegreerde draadloze en ICT-oplossingen aan de zakelijke markt en aan internationale, nationale en lokale overheden voor de uitvoering van hun kritische communicatie- en informatievoorziening. SAIT biedt oplossingen voor omgevingen waar veiligheid, gegarandeerde beschikbaarheid en betrouwbaarheid van essentieel belang zijn. 6 Competentiecentra bieden alle “Mission Critical Solutions”: Mission Critical Communication Solutions, Physical Security Solutions, ICT Security Solutions, Data Center Infrastructure Services, Carrier Grade Solutions en Alignment & IT Governance.

T : +31 36 546 2600
F : +31 36 546 2601
E : infonl@sait.net
W :

Volg SAIT op: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
1 jun 2016 Samenwerking SAIT en WL Winet op gebied van indoor communicatie

9 mei 2014 Dinsdag 3 juni organiseert SAIT bv in samenwerking met Huawei en Awingu sessies over cybercriminaliteit en BYOD

1 apr 2014 SAIT en Awingu leveren en implementeren samen SGO, Smart Global Office als BYOD oplossing
 SAIT persberichtenarchief (11 berichten)
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl