www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

SAIT bedrijfsprofiel

Logo SAIT
SAIT nv is een internationale en onafhankelijke “ICT- en Communicatiesystemen”-integrator. Ontstaan in 1913 en gevestigd in België (Zellik), Frankrijk (Florange) en Nederland (Almere), telt 130 medewerkers en realiseert een omzet van meer dan €25M. Zij leveren geïntegreerde draadloze en ICT-oplossingen aan de zakelijke markt en aan internationale, nationale en lokale overheden voor de uitvoering van hun kritische communicatie- en informatievoorziening. SAIT biedt oplossingen voor omgevingen waar veiligheid, gegarandeerde beschikbaarheid en betrouwbaarheid van essentieel belang zijn. 6 Competentiecentra bieden alle “Mission Critical Solutions”: Mission Critical Communication Solutions, Physical Security Solutions, ICT Security Solutions, Data Center Infrastructure Services, Carrier Grade Solutions en Alignment & IT Governance.

infonl@sait.net

KvK

Volg SAIT via: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten