www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

K3 bedrijfsprofiel

Logo K3
K3 is een Microsoft ® ERP Gold Competency partner en is onderdeel van het beursgenoteerde K3 Business Technology Group Plc. uit Engeland en levert standaard op Microsoft gebaseerde softwareoplossingen voor de retail en wholesale. De focus van K3 ligt bij het vereenvoudigen en verbeteren van processen en het verhogen van bedrijfs efficienty voor ondernemingen in de supply chain. Van ontwerp tot productie, van winkel of webverkoop tot CRM and loyalty, K3 levert: the full potential. K3 is de toonaangevende LS Retail partner, de vooraanstaande retail en hospitality oplossing for Dynamics. Hiernaast is K3 de grootste reseller van Pebblestone Fashion ®, de Microsoft Dynamics NAV (ERP) oplossing voor wholesalers in kleding, schoenen, sportkleding, bedrijfskleding en accessoires.

press@k3business.nl

Volg K3 via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Made to Measure, Ready to Wear – ax|is fashion van K3