Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Portiva bedrijfsprofiel

Logo Portiva
Slim en snel delen van informatie is cruciaal voor het goed functioneren van elke organisatie. Portiva ontwerpt, bouwt en beheert oplossingen gebaseerd op Microsoft SharePoint.
Dit maakt samenwerking tussen medewerkers gemakkelijker. Portiva werkt met een praktische blik aan flexibele oplossingen voor klanten als (semi) overheden en top-250 organisaties in Nederland.

English:
Portiva is a leading portal development and implementation partner based in the Netherlands and focuses entirely on Microsoft SharePoint. We combine industry knowledge with demonstrated expertise to create unified, web-based solutions, dramatically improving business processes and delivering measurable value to our clients. We work on challenging SharePoint projects, from A to Z, within a variety of industries. Our clientele consists mainly of governmental bodies and companies within the country’s top-300. We are passionate about innovation and about sharing our expertise. Portiva is based in Nieuwegein where we regularly organise SharePoint sessions for clients and the SharePoint community.

info@portiva.nl

Volg Portiva via: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
Portiva en Mavention gaan samen verder.

Portiva genomineerd voor Valo Partner of the Year 2018 Award

Portiva zet strategische stap vooruit met Green Park
 Portiva persberichtenarchief (12 berichten)
Bedrijfslocatie