Contentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
Zetes B.V. bedrijfsprofiel
Logo Zetes B.V.
Zetes (Euronext Brussels: ZTS) is een toonaangevende leverancier van oplossingen in supply chain, identificatie en mobiliteit. Door het intelligente gebruik van auto-ID-technologieën, connecteert Zetes goederen of personen met nieuwe en bestaande IT systemen. Het resultaat voor de klanten van Zetes is een efficiënte informatieoverdracht waarbij data in elke fase van het proces worden geregistreerd en direct beschikbaar worden gesteld. Als gevolg hiervan bieden Zetes’ oplossingen aan ondernemingen, publieke instellingen en overheden de gewenste controle op het werkterrein waardoor ze de algemene prestaties kunnen optimaliseren, bedrijfsresultaten verbeteren en de veeleisende uitdagingen in traceerbaarheid het hoofd kunnen bieden. De Zetes Groep heeft haar hoofdkantoor in België en heeft momenteel meer dan 1.100 werknemers verspreid over 16 EMEA-landen in dienst. Zetes streeft naar een bestendige winst en groei; de geconsolideerde omzet in 2013 bedroeg 211,5 miljoen euro.

T : +31(0)40 844 44 44
F : +31(0)40 844 44 55