www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

Executive ICT Search bedrijfsprofiel

Logo Executive ICT Search
Executive ICT Search heeft als werving & selectie bureau een daadwerkelijk verschil te bieden in deze dynamische ICT markt. Onze ervaring bevat meer dan 30 jaar uitvoering in Sales functies, Account Management, Business Consultants, Projectmanagers, Marketingfuncties, Algemeen management en Sales management functies.

Deze ervaring in de software en hardware branche, alsook bij de dienstverleners daaromheen, biedt ons de mogelijkheid om een aantrekkelijke business oplossing te bieden voor het belangrijkste bedrijfsmiddel in deze branche, namelijk de juiste mensen.

Zij zijn het die het verschil bepalen tussen succes en falen, tussen winst en verlies.
Met de juiste mensen aan boord maakt uw organisatie het verschil tussen winstgevendheid en alles wat minder is dan dat.

De kandidaten die wij bemiddelen zijn experts in hun vakgebied. Wij zoeken deze mensen ook als ze zich niet op vacature sites presenteren Wij enthousiastmeren deze mensen en brengen hen bij voldoende interesse met u in contact. Uiteraard gaat hier een gedegen eerste interview en screening aan vooraf. Experts die alleen met het beste genoegen nemen zijn geschikt voor onze opdrachtgevers. Dat onderscheidt onze kandidaten met de gemiddelde werknemer.

Laatste persberichten
EIS Recruitment tegen vaste tarieven blijkt een succes!

EIS Recruitment nieuwe stijl werkt succesvol en efficiënt.
Bedrijfslocatie