www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

Korton Group bedrijfsprofiel

Logo Korton Group
Nieuwe technologieën veranderen de markt op een disruptieve en radicale manier. Alles en iedereen staat met elkaar in verbinding. Elke seconde creëren we meer kritische data. Bedrijfsmodellen zijn dynamischer dan ooit.
Met de komst van kunstmatige intelligentie en Big Data worden onze processen nog slimmer en efficiënter. De Digitale Transformatie raakt ons allemaal. Digitale uitdagingen van organisaties waren nooit zo belangrijk en kwetsbaar. Hoe zorgen we dat deze techniek veilig en betrouwbaar blijft? In een tijd, waarin elk bedrijf, een IT bedrijf is?

Wij doorbreken patronen en vervagen de grens tussen online en offline. Als Cloudsourcer met onze eigen Hybride Cloud zijn we flexibeler dan ooit. We gaan buiten gebaande paden om onze klanten te ontzorgen. Door gedegen Clouddiensten en oplossingen te leveren.

Met een duidelijke aanpak zijn we helder in alles wat we doen. Door vooruitstrevend te zijn, helpen we organisaties uit verschillende marktsegmenten. Moedig nemen we onze klanten mee op reis; Beyond the Digital Transformation.

Onze kernwaarden; Helder - Moedig en Vooruitstrevend vormen het fundament van deze nieuwe identiteit.

Wit staat voor helderheid. Grijs staat voor gedegenheid. Oranje staat voor, moedig en vooruitstrevend. De dubbele slash symboliseert het begin van online binnen de digitale wereld. Het startpunt die nieuwe digitale online oplossingen teweegbrengen. De underscore symboliseert de verbinding die Korton maakt tussen klant en dienst.

Let’s go beyond!

KvK