Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Attingo Datarecovery B.V. bedrijfsprofiel

Logo Attingo Datarecovery B.V.
Attingo Datarecovery is een toonaangevend bedrijf op het gebied van dataherstel. Het van oorsprong Oostenrijkse bedrijf is in 1997 opgericht door Nicolas Ehrschwendner en kende sindsdien een sterke groei. Op dit moment zijn er 20 mensen werkzaam voor Attingo.

Data Recovery behelst de reconstructie van data die door wissen, formattering, een technisch mankement, manipulatie, sabotage of natuurrampen als overstroming en brand bedreigd worden

Attingo redt data van zowel complexe RAID-systemen of servers tot (externe) harde schijven of USB-Sticks. De onderneming heeft daartoe de beschikking over drie eigen hypermoderne clean room laboratoria in Wenen, Hamburg en Nieuw Vennep en beschikt over experts met jarenlange ervaring in de datarecovery. "We try harder" met ongeveer 90% opgeloste cases.

info@attingodatarecovery.nl

Volg Attingo Datarecovery B.V. via: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
Verbijstering over het aantreffen van vertrouwelijke gegevens gebruikte datadragers

Kou kan harde schijven en flash-geheugen beschadigen

Trusted Data Solutions tekent overeenkomst met Attingo Datarecovery B.V.
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl