www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

HPS Connectivity Solutions bedrijfsprofiel

Logo HPS Connectivity Solutions
HPS Connectivity Solutions levert innovatieve en betrouwbare communicatie-oplossingen op basis van IP-Telefonie voor organisaties vanaf honderd werknemers tot en met multinationals met meer dan honderdduizend werkplekken. Hiervoor zetten we onze jarenlange expertise op het gebied van IP-Telefonie in. Of het nu gaat om de inrichting van een contact center of om de implementatie van Het Nieuwe Werken, HPS weet als geen ander wat er bij komt kijken om vele verschillende communicatiemethoden en –systemen naadloos te laten samenwerken.

Communicatie is nog nooit zo belangrijk geweest als vandaag de dag. Als een klant niet direct een antwoord krijgt op zijn vragen, dan shopt hij verder. En als de communicatie met uw ketenpartners niet soepel verloopt, dan vertragen processen. Kortom, communicatie is key.

info@hps-solutions.nl

Volg HPS Connectivity Solutions via: linkedin | youtube