www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2472 volgers blijven op de hoogte!
Magenta Publishing bedrijfsprofiel
Logo Magenta Publishing
Magenta Publishing is in 1987 opgericht. Het is een ambitieus, inspirerend en innovatief mediabedrijf dat zich met een breed productporfolio richt op de branches office, ICT, telecom en CE-kanaal en dan specifiek op de doelgroepen wederverkopers, MKB+ en overheid. In al deze markten zijn de titels van Magenta vooraanstaande mediaplatformen.

De afgelopen jaren is Magenta Publishing veranderd van een voornamelijk print-georiënteerde onderneming naar een crossmediabedrijf dat relaties op vele vlakken een podium biedt.

Dagelijks werken onze enthousiaste professionals aan onze B2B-magazines, websites, nieuwsbrieven en vakcongressen. Met onze kennis en ons unieke portfolio streven we ernaar om onze klanten optimale ondersteuning te bieden bij het profileren en positioneren van hun bedrijf richting onze doelgroepen.

T : 024-3454150
E : info@magentapublishing.nl