www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Magenta Publishing bedrijfsprofiel

Logo Magenta Publishing
Magenta Publishing is in 1987 opgericht. Het is een ambitieus, inspirerend en innovatief mediabedrijf dat zich met een breed productporfolio richt op de branches office, ICT, telecom en CE-kanaal en dan specifiek op de doelgroepen wederverkopers, MKB+ en overheid. In al deze markten zijn de titels van Magenta vooraanstaande mediaplatformen.

De afgelopen jaren is Magenta Publishing veranderd van een voornamelijk print-georiënteerde onderneming naar een crossmediabedrijf dat relaties op vele vlakken een podium biedt.

Dagelijks werken onze enthousiaste professionals aan onze B2B-magazines, websites, nieuwsbrieven en vakcongressen. Met onze kennis en ons unieke portfolio streven we ernaar om onze klanten optimale ondersteuning te bieden bij het profileren en positioneren van hun bedrijf richting onze doelgroepen.

info@magentapublishing.nl

Volg Magenta Publishing op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Telecom Inspirience Awards 2018 uitgereikt op sfeervolle Award Night

Winnaars Telecom Inspirience Awards 2017 bekend!

Nominaties Telecom Inspirience Awards 2017 zijn bekend
Bedrijfslocatie