www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

RES bedrijfsprofiel

Logo RES
RES, marktleider in digitale werkplektechnologie, helpt organisaties betere zakelijke resultaten te realiseren terwijl beveiligings- en compliance-risico’s worden gereduceerd en gebruikers eenvoudig toegang krijgen tot hun digitale werkomgeving. Met een gebruikersgerichte benadering maakt RES de toegang tot technologie veilig, zelfs in complexe scenario’s met meerdere apparaten of locaties. RES beschikt over tal van gepatenteerde technologieën, snelle time to value en een hoogwaardige klantenservice voor meer dan 3.000 bedrijven wereldwijd. RES is door Gartner benoemd als ‘Cool Vendor 2015’ voor de innovatieve mogelijkheden van de RES ONE Service Store.

T : +31 73 622 8800
W :

Volg RES op: facebook | twitter | blog
Laatste persberichten
5 jul 2017 Ivanti neemt RES Software, leverancier van werkplekautomatisering en identiteitsbeheer, over

28 jun 2017 Online community RES Hub helpt organisaties bij transformatie van de digitale werkplek

8 jun 2017 COMPAREX Nederland Platinum-partner voor RES
 RES persberichtenarchief (115 berichten)
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl