www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2474 volgers blijven op de hoogte!
SAP Hybris bedrijfsprofiel
Logo SAP Hybris
SAP Hybris software biedt omni-channel klantbetrokkenheid- en verkoopoplossingen die organisaties in staat stellen om real-time en getailleerd beeld van de klant te geven, klanten een meer impactvolle en relevante ervaring te leveren en meer producten, diensten en digitale content te verkopen via elk touchpoint, kanaal en apparaat. Met customer data management, context gedreven marketingtools en gebundelde verkoopprocessen, heeft SAP Hybris enkele van ’s werelds grootste organisaties geholpen om een winstgevend klantenbestand te werven, te behouden en uit te breiden. De SAP Hybris software oplossingen voor customer engagement en commerce geven organisaties de grondslag, het kader en de hulpmiddelen om een holistische klantweergave te creëren via verschillende kanalen. Hiermee wordt betrokkenheid van klanten vereenvoudigd en worden complexe bedrijfsproblemen opgelost.

T : +31 73 645 7500
W :

Volg SAP Hybris op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
8 mrt 2018 Consument is helemaal klaar met stalkgedrag bedrijven

27 feb 2018 SAP introduceert drie oplossingen ter ondersteuning van GDPR compliancy

14 feb 2018 Consument beëindigt relatie met bedrijf bij gebrek aan transparantie
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau