www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Teradate eCircle bedrijfsprofiel

Logo Teradate eCircle
Aprimo is een toonaangevende, wereldwijde leverancier van software en diensten die de productiviteit en prestaties van marketingorganisaties verbeteren. Wij stellen marketeers in staat om de marketingprestaties te verbeteren en beter samen te werken. Aprimo’s modulaire en on demand Integrated Marketing Management (IMM) oplossingen bieden een wereldwijd geïntegreerd marketing platform dat organisatiebreed toegepast kan worden. Hierbij kunnen bedrijven balans houden tussen creativiteit en een dat gedreven benadering, en wordt de complexiteit van de snel veranderende marketing omgeving verminderd. Honderdduizenden marketeers vertrouwen op Aprimo. Ruim een derde van de klanten valt onder de Fortune 100 bedrijven en bijna een kwart is een Global 100 bedrijf. Aprimo is onderdeel van Teradata en heeft haar hoofdkantoor in Indianapolis, Indiana.

netherlands@teradata.com

Volg Teradate eCircle op: facebook | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Marketeers vergroten klantinzicht en top-line groei met Campagne Management oplossing