www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2477 volgers blijven op de hoogte!
Teleperformance bedrijfsprofiel
Logo Teleperformance
Teleperformance is ‘s werelds voornaamste provider voor het uitbesteden van CRM en contactcenterdiensten en combineert internationale expertise en best practices met de kracht van ervaren lokaal management. Teleperformance Benelux, opgericht in 1993, is uitgegroeid tot de topspeler in de contactcenterbranche en biedt haar complete dienstverlening aan vanuit vestigingen in Zoetermeer, Tilburg, Roermond, Maastricht en Brussel. In de Benelux zijn meer dan 2.300 medewerkers actief die werken voor een groot aantal prominente merken in diverse branches.

T : 079 750 3167
W :

Volg Teleperformance op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
17 mei 2018 Teleperformance innoveert door partnership met Building Blocks met slimme gepersonaliseerde service

21 mrt 2018 Teleperformance tweemaal genomineerd voor Customer First Awards

13 feb 2018 Teleperformance eerste facilitaire contactcenter met goedkeuring voor veilig gegevensverkeer
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com