www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Teleperformance bedrijfsprofiel

Logo Teleperformance
Teleperformance is wereldwijd marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact. Teleperformance ondersteunt zijn partners met customer service, customer care, technische dienstverlening, backoffice-, retentie- en incassowerkzaamheden in de B2B- en B2C-markt. Het bedrijf verbindt mens en merk via voice, webcare en email in vrijwel alle talen op 340 locaties in 74 verschillende landen, met behulp van technologieën zoals chatbots, speech analytics, RPA en andere innovatieve oplossingen. Bij Teleperformance werken wereldwijd ruim 300.000 medewerkers. Klanten voor het Nederlandse taalgebied worden bediend vanuit vestigingen in Utrecht, Zoetermeer, Tilburg, Maastricht, Zwolle en Paramaribo (Suriname).

W :

Volg Teleperformance op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten
4 nov 2019 Samsung, Teleperformance en Building Blocks lanceren innovatieve customer care-oplossing

17 mei 2018 Teleperformance innoveert door partnership met Building Blocks met slimme gepersonaliseerde service

21 mrt 2018 Teleperformance tweemaal genomineerd voor Customer First Awards
Bedrijfslocatie