Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2498 volgers blijven op de hoogte!

Baan bedrijfsprofiel

Baan helpt industriële ondernemingen hun prestatiestrategieën te optimaliseren en hun concurrentiepositie in de 'networked economy' te verbeteren, een economie waarin informatie, integratie en samenwerking kritische succesfactoren zijn. Dankzij de krachtige functionaliteit van de nieuwe iBaan-suite van internetgestuurde oplossingen is Baan in staat ondersteuning te geven aan ondernemingen die zich bezighouden met productie, logistiek, services en engineering, en die streven naar verdere integratie van complexe processen, nauwere samenwerking met klanten en partners, en betere toegankelijkheid van transactie- en analysegegevens. Wereldwijd worden de oplossingen van Baan door meer dan 15.000 klantvestigingen gebruikt. Baan is onderdeel van de divisie Production Management van Invensys plc.

T : +31 342 47 7500
F : +31 342 47 7576
W :
Laatste persberichten
Laurens van der Tang, president of Baan has decided to resign and leave Baan for personal reasons

Gartner plaatst Baan als visionair in 'Application Integration Vendor 2Q03 Magic Quadrant'

Charley Powell terug bij Baan als vice-president worldwide indirect channels
 Baan persberichtenarchief (24 berichten)
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl