www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.marcommit.nl

NetApp bedrijfsprofiel

Logo NetApp
NetApp is een wereldwijd softwarebedrijf op het gebied van cloud- en datamanagement dat organisaties helpt data optimaal te benutten in het tijdperk van versnelde digitale transformatie. Het bedrijf voorziet in systemen, software en clouddiensten die hen helpen applicaties optimaal te laten werken – van het datacenter tot de cloud. En of ze nu ontwikkelen in de cloud, verhuizen naar de cloud of on-premise hun eigen cloudervaring creëren. Met oplossingen die geschikt zijn voor verschillende omgevingen helpt NetApp organisaties hun eigen data fabric te bouwen en op veilige wijze altijd en overal de juiste mensen te voorzien van de juiste data, diensten en applicaties.

info@netapp.com

Volg NetApp via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
NetApp voorziet het datacenter van de eenvoud en flexibiliteit van de cloud met geüpdatete software-dataservices