www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Fast Lane bedrijfsprofiel
Logo Fast Lane
Fast Lane biedt praktijkgerichte, geautoriseerde Cisco-, NetApp-, Oracle-, SUSE-, IBM- en VMware-trainingen, en richt zich op de werkgebieden networking, storage en virtualisatie.

Een training bij Fast Lane betekent trainen met geautoriseerd cursusmateriaal en oefenen binnen een officiële lab-omgeving. Fast Lane werkt met gecertificeerde docenten: docenten die het lesgeven combineren met (kortlopende) projecten en deze praktijkervaring gebruiken ter verrijking in de klas. De trainingen vinden in diverse leervormen plaats: klassikaal, online of in combinatievorm, zowel in een open rooster als in op maat gemaakte programma’s.

In 2015 ontving Fast Lane de award voor Cisco Learning Partner of the Year voor de regio North, in 2013 ontving Fast Lane deze Cisco-award wereldwijd en in 2011, 2010 en 2009 voor de regio Europa. In 2011 werd Fast Lane onderscheiden met de NetApp Partner Award. Fast Lane Benelux is een door Ecabo en GOC erkend stagebedrijf, een door het LPI geaccrediteerd opleider en lid van de VOI.

Fast Lane werd in 1996 opgericht en is in meer dan 60 landen vertegenwoordigd. Fast Lane Benelux heeft kantoren en diverse trainingslocaties verspreid over Nederland, België en Luxemburg met het hoofdkantoor in Utrecht.

T : +31 (0)30 658 2131
F : +31 (0)30 658 2135
E : info@flane.nl
W :

Volg Fast Lane op: blog
Laatste persberichten
6 okt 2015 IT-opleider Fast Lane Benelux neemt activiteiten Xpert Training Group (XTG) over

26 mei 2014 Fast Lane en ITGilde introduceren IT- en vaardigheidstrainingen in de avond

27 jan 2014 Fast Lane verzorgt seminar rondom Java SE 8 en Java EE 7
Bedrijfslocatie