ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Mulder-Hardenberg bedrijfsprofiel

Logo Mulder-Hardenberg
Mulder-Hardenberg is opgericht in 1927 en uitgegroeid tot een leidend importeur en waarde-toevoegende distributeur van kabelmanagement- HMI-oplossingen, elektronische-, elektrotechnische- en netwerkproducten.

Al geruime tijd is Mulder-Hardenberg expert in diverse oplossingen voornamelijk voor de maritieme-, defensie-, offshore-, civiele luchtvaart- en data- telecommunicatie-/ datacenter- sectoren in de Benelux, Duitsland en Noord-Europa.

Mulder-Hardenberg distribueert industriële kwaliteitsproducten, van standaardproducten tot klant specifieke oplossingen, waaronder losse componenten, compleet geïntegreerde systemen tot turn key projecten. De meeste standaard items, en indien nodig de speciale items, worden opgeslagen in de magazijnen in Haarlem (NL) en Hofheim/ Frankfurt (D).

De klanten zijn te vinden onder Systemintegrators, installateurs, OEM's, machinebouwers, maar ook R & D-centra en engineeringconsultants. Ze ontwikkelen en produceren industriële producten en installaties en implementeren industriële automatiserings- en netwerkprojecten in heel Europa.

marketing@m-h.biz

KvK

Volg Mulder-Hardenberg via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten