www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!

WIBU-SYSTEMS bedrijfsprofiel

Logo WIBU-SYSTEMS
WIBU-SYSTEMS AG (WIBU®) met het hoofdkantoor in het Duitse Karlsruhe , is in 1989 opgericht door Oliver Winzenried en Marcellus Buchheit. De onderneming is een innovatieve marktleider op het gebied van beveiligingstechnologie voor mondiaal softwarelicentiebeheer. De brede reeks oplossingen van Wibu-Systems bieden een oplossing voor het afschermen van alle vormen van digitale content, inclusief intellectueel kapitaal en software applicaties voor computer systemen, mobiele toepassingen, industriële automatiseringsoplossingen en cloud-diensten. Wibu-Systems Benelux is gevestigd in Hengelo en staat onder leiding van Marcel Hartgerink.

T : +31 (0)74 75 01 495
E : info@wibu-systems.nl
W :

Volg WIBU-SYSTEMS op: facebook | twitter | linkedin | youtube | flickr | blog
Laatste persberichten
16 dec 2019 ArtiMinds versterkt robotprogrammeringsoplossingen om te profiteren van IIoT-belofte

26 nov 2019 Wibu-Systems en EOS nemen "last mile" in communicatie naar 3D-printers

20 sep 2019 Desoutter stroomlijnt de digitale transformatie met CodeMeter beveiliging en licentiemanagement technologie
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl