www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2486 volgers blijven op de hoogte!

VCD Business Intelligence bedrijfsprofiel

Logo VCD Business Intelligence
VCD Business Intelligence is onderdeel van de VCD IT Groep, een zelfstandig multidisciplinair ICT-bedrijf met vestigingen in Groningen, Eindhoven en Delft. VCD Business Intelligence ontwikkelt, implementeert en onderhoudt geïntegreerde managementinformatie systemen, oplossingen voor planning en budgettering, performance management en workflow. Voor de realisatie hiervan wordt samengewerkt met diverse leveranciers van bron- en databasesystemen en wereldwijde marktleiders op het gebied van rapportage en analyse, zoals SAP. In meerdere sectoren heeft VCD een sterke positie verworven, waaronder de gezondheidszorg, retail, logistiek, industrie, non-profit en zakelijke dienstverlening. VCD Business Intelligence heeft een eigen Service Desk van waaruit alle oplossingen worden ondersteund.

T : +31 (0)50 597 55 00
F : +31 (0)50 597 55 97
E : info@vcdbi.nl
W :

Volg VCD Business Intelligence op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
VCD Business Intelligence wint SAP Best Partner Managed Cloud Partner award

VCD Business Intelligence wint SAP awards

VCD Business Intelligence ontvangt SAP® EMEA Partner Excellence Award 2016 voor Analytics
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl