www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Avaya bedrijfsprofiel

Logo Avaya
Bedrijven zijn gebouwd op de ervaringen die ze bieden en elke dag worden miljoenen van deze ervaringen gebouwd door Avaya (NYSE: AVYA). Al meer dan honderd jaar stellen we organisaties over de hele wereld in staat om te winnen - door intelligente communicatie-ervaringen te creëren voor klanten en medewerkers. Avaya bouwt open, geïntegreerde en innovatieve oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen - in de cloud, on-premise of een combinatie van beide. Om uw bedrijf te laten groeien, zetten we ons in voor innovatie en partnerschap en we blijven ons richten op toekomstige ontwikkelingen. Wij zijn het technologiebedrijf dat u vertrouwt om uw klanten “Experiences that Matter” te bieden.

info@avaya.nl

Volg Avaya via: facebook | twitter | linkedin | youtube | flickr | blog
Laatste persberichten
Westcon introduceert Avaya Cloud Office ook in Nederland