www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

EDPnet BV bedrijfsprofiel

Logo EDPnet BV
edpnet is een onafhankelijke telecomleverancier. Wij zijn geen onbeduidend onderdeel van een andere provider maar staan al meer dan 10 jaar stevig in onze eigen schoenen en werken hard om onze klanten een prima prijs, dito kwaliteit en snelle, persoonlijke service te bieden.

edpnet werkt wereldwijd en uitgebreid. Wij zijn actief in Nederland, Rusland, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië. Onze diensten in een notendop: ADSL, ADSL2+, VDSL, IP-transit, SDSL, EFM, leased lines, glasvezel- en inbelverbindingen, telefonie, shared hosting, dedicated hosting, colocatie, streaming, domeinnaamregistratie en hardware (modems, routers, …).

edpnet groeit dankzij gezond verstand. Common sense internet: dat is onze sterkte en dat valt duidelijk in de smaak. edpnet blijft dan ook gezellig groeien en telt meer dan 80 voltijdse medewerkers en meer dan 450 razend enthousiaste resellers. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde en voordelen voor onze klanten.

info@edpnet.nl
Laatste persberichten
Van Stockholm naar Sint-Petersburg (en terug …) met snelheden tot 6,4 Tbps.

Convenant voor klantvriendelijkheid

Edpnet neemt gebruiksvriendelijke FRITZ!Box-modems op in range.
Bedrijfslocatie