www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

ICTroom bedrijfsprofiel

Logo ICTroom
ICTroom ontwerpt, bouwt, exploiteert en onderhoudt zeer betrouwbare datacenters. Opgericht in 2001, met het hoofdkantoor in Nederland en met kantoren in België, Frankrijk en Duitsland, heeft ICTroom inmiddels meer dan 250 datacenters en computerruimtes in heel Europa geleverd. Klanten zijn nationale en internationale ondernemingen, cloudproviders, overheden en IT-servicebedrijven. ICTroom levert een totaalconcept voor Datacenter Facility Infrastructure, bestaande uit een combinatie van advies, producten, projecten en services. Schaalbaarheid, flexibiliteit, betrouwbaarheid en duurzaamheid vormen een integraal onderdeel van alle infrastructuuroplossingen van ICTroom; die variëren van de turnkey-voorziening van multigawatt-modulaire tot het leveren van racks en databekabeling. ICTroom`s expertise op het gebied van design & operations, samen met het gebruik van de beste componenten van toonaangevende fabrikanten, zorgt voor topprestaties en betrouwbaarheid van het datacenter.

T : (0)20 820 3000
W :

Volg ICTroom op: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
23 apr 2019 ICTroom behaalt ISO 45001:2018 certificaat

16 apr 2019 ICTroom versterkt management team

22 jan 2019 ICTroom bouwt datacenter in Reykjavik voor RFK
 ICTroom persberichtenarchief (52 berichten)
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl