www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2471 volgers blijven op de hoogte!
QNH bedrijfsprofiel
Logo QNH
QNH helpt organisaties met het bijsturen en verbeteren van hun bedrijfsvoering door de inzet van slimme IT-oplossingen. Hierdoor kunnen organisaties via IT innoveren en beter presteren. De dienstverlening van QNH richt zich op het optimaliseren van de informatievoorziening, onderliggende IT-architecturen, applicaties en mobiele toepassingen. Het bedrijf verbindt nieuwe technologieën met bestaande en is daarbij verantwoordelijk voor advies, ontwikkeling, implementatie en beheer. QNH is in staat een totale projectaanpak te realiseren en verbindt daarbij mensen, processen en IT. Er werken 470 mensen vanuit Nederlandse vestigingen in Amsterdam, Rotterdam, Maastricht, Groningen, Eindhoven, ‘s Hertogenbosch en in België vanuit de vestiging in Hasselt. Begin 2018 is QNH overgenomen door Egeria en zal op termijn samengevoegd worden met ICT dienstverlener ilionx.

T : +31 20 460 9609
E : info@qnh.nl
W :

Volg QNH op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
21 jan 2019 Medewerkers in één op de drie organisaties innovatiemoe

13 nov 2018 Slechts 7 procent van de Nederlandse bedrijven innoveert nog op eigen houtje

8 okt 2018 Itho Daalderop schakelt QNH in voor nieuwe website
 QNH persberichtenarchief (64 berichten)
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau