Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten

LVTPR bedrijfsprofiel

Logo LVTPR
LVTPR (Lammers van Toorenburg Benelux PR) is een pr- en communicatiebureau. Sinds 1994 ondersteunen we bedrijven en organisaties bij succesvolle communicatie en public relations. We adviseren niet alleen, maar zijn ook juist proactieve uitvoerders. Met goede persnetwerken en kennis van social media. Direct of via de (sociale) media de doelgroep raken en beroeren. Daar draait het om.

Wat ons bijzonder maakt? Dat zijn onze mensen. We hebben verschillende achtergronden en persoonlijkheden. Specifieke kennis en ervaring. Van communicatie tot tekstschrijven. Van papier tot web, en van mediakennis tot persrelaties. We zoeken altijd naar de meest passende mix. Maar altijd even enthousiast, creatief en resultaatgericht. We verplaatsen ons in de business en communicatiedoelstellingen en komen met creatieve kleurrijke ideeën om deze te verwezenlijken.

Benelux

LVTPR is een Benelux-organisatie. We werken vanuit drie vestigingen: het hoofdkantoor in Bunnik (vlakbij Utrecht), Brussel en Amsterdam. We ondersteunen grote en kleine bedrijven; beginnend of gevestigd. In België, Nederland en Luxemburg of voor de gehele regio. Als u bij een van deze kantoren binnenkomt, proeft u het direct: de informele en open sfeer. Deze is voor ons zeer belangrijk. Het geeft ons de ruimte en creativiteit om vol voor uw bedrijf aan de slag te gaan.

info@lvtpr.nl

Volg LVTPR ook via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten
Vamp.io en Merapar sluiten strategisch partnership om cloud-native adopters te helpen bij verbeteren van wendbaarheid en het minimaliseren van blast radius

Zo zorgen jij én koning Willem-Alexander dat die speciale foto niet kwijtraakt

Koningsdag, the day after: wat gebeurde er op social media?
 LVTPR persberichtenarchief (25 berichten)
Bedrijfslocatie